lørdag 11. april 2009

Tittel-skriving

Jeg har nå kjent på dette med blogging i et døgn og jeg liker foreløpig tanken og tror jeg kommer til å gjøre dette litt fremover.
I hele dag har jeg tatt meg selv i å tenke at "åååh dette skal jeg blogge!"

Det eneste kjipe er at jeg sliter så veldig med å finne en fengende tittel på innlegga mine.... så da kommer jeg ikke i gang med å skrive de heller... men det går nok kjenner jeg meg selv rett;)

Jeg har snusa litt på andre blogger, og lurer på et par ting....
- Hvordan kan jeg blir en "følger" av andres blogg?
- Kan jeg laste opp bilder og innlegg via mms?

Men så kom jeg på at det siste spørsmålet faller litt ut, fordi jeg ikke bruker mms....

Jeg har iPhone og kan selvsagt få til å bruke mms, men hvorfor gidde når jeg likegodt kan logge på bloggen med den i steden og blogge ordentlig! Jeg kan sikkert lage et 20-siders innlegg om hvor ubeskrivelig bra iPhone er, og alt det fantastiske man kan bruke den til, me det tror jeg at jeg skal spare til et senere innlegg;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar