onsdag 22. april 2009

IKEA - flere ganger om dagen

I går var dagen for IKEA!
Ringte mamma med en gang jeg våknet for å høre om hun ville bli med meg inn for å kjøpe lekekasser til Stephan og et glassmonter vi trengte. Det ville hun selvsagt!
Vi var på IKEA i elleve/halvtolv-tiden.
Selvsagt fant jeg MASSE mer enn det jeg SKULLE ha.... så jeg fyllte opp vognen med litt hjelp av mamma. Og fant underveis ut at vi ikke hadde plass til glassmontret på vei hjem... TYPISK!
Men ble hvertfall kasser til Stephan, pluss en hel haug mer til han så klart:P
Men jeg SKULLE jo ha glassmonter også da.... også fant jeg et spisestuebord jeg likte...
Så jeg fant ut at jeg kjører hjem å henter bilen til mamma og pappa, som er større, og kjører inn å henter det jeg skal ha igjen.
Som sagt så gjort.... Jeg ventet riktignok på at eivind var ferdig på jobb litt over seks... og satt Stephan igjen hos mamma og pappa, og kjørte i vei, IGJEN!
Når vi kom inn så hadde de selvsagt ikke mer av akkurat det jeg gladdmontret jeg skulle ha, så vi måtte finne et annet, men fikk med oss bordet og et bilde også:)
Hurra for IKEA hele dagen!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar