søndag 26. april 2009

En stor dag for en liten gutt


I dag har det vært en stor dag for Stephan. Det begynte ganske tidlig med at han reiste seg opp på alle 4 og tok et lite krabbeskritt frem for første gang....:D Og derifra til å sette sette seg opp for første gang alene:) Jeg er veldig stolt av lillegull!


Litt senere på dagen var det tid for å få smake på is for første gang. Bestemor delte villig av isen sin, og gullet var STORFORNØYD! Is er jammen godt!

Etter en liten lur og litt mat, var det mer lek. Mens gullet sov hadde jeg vært å kjøpt huske! Det var gøy!


Vi hadde invitert mamma og pappa på grilling i dag i det deilige været! Vi grilla og kosa oss og gullet spiste middagen sin sammen med oss. Jeg håper alle dager blir like herlige som denne!


Bestemor og bestefar hadde vært å kjøpt sandkasse før de kom, og det var det mest spennde på lenge! Sand mellom fingrene var rart, spennende og gøy. For ikke å snakke om når han fant ut at man kunne kaste sanden opp i luften og la den renne fra hånden og ned på ting (les buksa:P). Det var masse spennende leker også!


Etter et par timer ute var det tid for kveldsbad. Måtte jo vaska av all sanda igjen! En liten gutt som sovnet fort i kveld ja... og glett om han drømmer om sol og sandkassa si nå:) Gleder meg til i morgen og en ny dag i det herlige været!

2 kommentarer:

  1. Vurderer å legge inn bildene på nytt så det ser litt bedre ut... men jeg får vel heller lære av mine feil til nesten gang vel....
    Jeg har lært at "fårhåndsvis" ikke er reell, og at man kan midtstille bilde og skrive teksten over og under i steden for ved siden av.... der er det jo ikke plass....

    SvarSlett
  2. Måtte fikse på bildene da... får nojja når ting blir skjevt og uleselig....

    SvarSlett