søndag 6. desember 2009

Kjøkkenet begynner å ta form

Nå begynner det å nærme seg ferdig kjøkken:D Rørleggeren er ferdig med sin bit, kjøkkenbenken er på plass og skapene har begynt å fylles. Hyllen til vaskemaksin og tørketrommel blir klar i kveld, og nå gjenstår det å vente på elektriker, og å male lister og dørkarmer, pluss på oversiden av overskapene. Det gjøres ikke før elektrikeren har vært der, siden han skal flytte den ene kontakten som er over, og da er det kjedelig å ha malet RUNDT den, og så måtte male mer etterpå.... da er det likegreit å vente med hele området liksom. Jeg innser jo til min bittelille irritasjon, at jeg ikke får malt skapdørene før jul da.... Men jeg får bare overleve.... Dels fordi jeg har testet malingen og ikke e helt fortrolig med hvordan den oppfører seg... og vurderer derfor å vente til det blir varmt nok tilå ha vinuene åpene og male med oljemaling i steden. Og dels for at det tar tid og trengs å gjrøe ODENTLIG, og det er mye annet som MÅ gjøres før jul som står i kø før skapdørene.

Over her er et lite bilde av hvordan det ser ut der Stephan pusset veggen ved sist oppdatering.
Og under er bilde av vinduet og den nye benken, med vaske-tårnet ved siden av:) Vinduet skal malet et par strøk til, og "tårnet" skal å et par strøk, eller er vi snart ferdig:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar