søndag 6. desember 2009

Jeg lurer på....

Jeg lurer på så mange ting her i verden..... så da skriver jeg om det her jeg... sånn at jeg kansje får noen svar...
i går lurte jeg veldig på om det går an leve bare på Pepsi max.... og om man MÅ spise litt.. hvor mye må man egentlig spise da? og hvor ofte? Og hvor lenge kan man da gå UTEN mat? og hvor mye mat må til når man skal begynne å spise igjen da? Vil man bli like sulten hver dag som man blir den første dagen uten mat? Også tenker alle dere som leser dette at jeg skal finne en rask måte å gå ned i vekt på.... Nei, jeg skal ikke det, MEN ja jeg lurer på det fordi at dersom det GÅR an å leve på bare pepsi max... og jeg evt hadde gjort det en liten stund... så ville det vært MYE eklere å gå over til en slanke-periode etterpå:P Egentlig skulle jeg ønske at jeg ikke likte mat og alt annet så godt. Går det an å hypnotisere seg for å syns at alt mulig man EGENLTIG liker, smaker dritt? Det går jo an å hypnotisere seg slik at man ikke liker smaken av røyk lenger.... Så det må da gå med mat også? HJEEEEEELP jeg vil hate mat...

En gang i verden fantes Stack 2.... det var magisk.... men ikke lov i Norge... og når det ble ulovelig i Sverige også, så er det jo ingenting som funker lenger.... Jeg gikk ned 40 kilo på Stack 2.... og jeg holdt meg der i et par år også... MEN så fikk man seg mann som kunne spise snop og mat alt han orka uten å legge på seg noe særlig.... så la man på seg igjen da.... *savne stack*
Jeg har ingenting i mot å være stor... men jeg vil fortsatt være stor om jeg veier 40 kilo mindre..... så det var GRADEN av stor da...
Jeg skulle gjerne vært som jeg jeg var i 2006...

og ikke som i 2009....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar