søndag 17. mai 2009

I´m in love with a fairytale.....


Det er lenge siden Melodi Grand Prix hadde sine glans dager. Hvertfall for Norges del, trodde jeg... Men så feil kan man ta. Alexander Rybak har gjort ære på landet, og vi kan nok en gang være stolte av å være nordmenn. Ikke bare vant han hele MGP (eller Eurovision Song Contest som det egentlig heter), men han satt verdensrekord i antall 12-poengere, i antall poeng og i poeng ned til nummer to! Skal man først vise at man er best, så kan man likegodt ta den heeelt ut!
Jeg syns seieren er vel fortjent, og jeg lar meg imponere over denne gutten som sin unge alder takler oppstyret fra medier, publikum og fans på en helt unik måte. Mange syns han virker selvgod... og det kan sikkert stemme, men han er selvgod på det han VET han kan, samtidig som han er ydmyk. Det er en unik egenskap som MANGE fler burde hatt.
Jeg må innrømme at fele aldri har vært min greie, men både låta og teksten er superfengende selv for meg som ikke digger fele... Er det rart han har bergtatt en hel verden????
Jeg ønsker Alexander en fantastisk suksess og masse lykke til vidre. Jeg VET jeg vil høre mye til han fremover, og jeg gleder meg!


Legg merke til sponsorlogoene bak Alexander på dette bildet ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar